pondělí 19. února 2018

Tréninkový deník 4

Hey there,
tak tohle se trochu nepovedlo... Dneska ráno jsem odjela do Prahy, protože začal semestr, bohužel... Teda vlastně bohudík 😏.
Ale to taky znamená, že jsem zpátky na našem pražském bytě a ten je...no jako krabice od bot. Mám tu přílliš málo místa na to existovat, natož nějakým způsobem cvičit. Nicméně jsem se o to pokusila. Rozcvička ještě ušla, nějak jsem se sem se svýma docela dlouhýma nohama vešla, ale na dřepy už to není. Do kuchyně cvičit nepůjdu, nejsem zrovna exhibiční typ, takže předvádět spolubydlícím jak dělám dřepy vážně nechci.

Nakonec jsem odklečela 20 minut a vzdala to. Ale navrch k tomuhle všemu jsem toho dneska docela dost nachodila. Můj přechytralý telefon mi hrdě hlásil, že jsem nachodila přes 10 000 kroků (což je údajně cca 7km), takže alespoň malá útěcha. 😄
Upřímně, chodit taky tak nějak musim, protože nám nejezdí tramvaj a na náhradní autobus se mi moc nechce a chodim docela ráda. Když už tu nemám toho psa, kterýho bych tahala na procházku, tak tahám aspoň sama sebe.

Momentálně začínám zvažovat, že bych začla docházet někam do posilky, ale za to se mi moc peníze dávat nechtěj. Jeden z důvodů proč cvičim doma je fakt, že je to zdarma 😄

TTYL
Adel

Žádné komentáře:

Okomentovat