sobota 24. února 2018

8

Hey there,
dnes se hlásím po další lenivé sobotě. Po uplynulém pracovním týdnu jsem si víc než ráda přispala, takže dopoledne se toho moc nekonalo.

Po naprosto vynikajícím obědě (domácí tortilly - tortilly kupované, domácí pouze náplň) jsme se sebrali a ještě s širší rodinou jsme vyrazili na brusle. Led na místní přehradě je dostatečně silný, takže jsme nemuseli mrznout na zimáku, ale rovnou pěkně venku. Když se vám tu přiznám, že jsem naposledy na bruslích stála asi před 10 leti, asi si dovedete představit, že žádné piruety se rozhodně nekonali. 🙄

Místo klasické sobotní sauny jsme oslavili trojnásobné únorové narozeniny rodinných příslušníků. To znamená dorty, spousty dalšího jídla a vína. Bílé víno je moje 😊. Nicméně dřepy ani "klečení" jsem nevynechala. Vlastně jak teď píšu tenhle příspěvek, klečím u toho.

Na poslední chvíli došlo ke změně plánu a zítra jedu na závody, takže bych asi měla vyrazit směr postel, ale nějak se nemůžu utrhnout od Bedekru (cestopisný pořad České televize, určitě mrkněte na ivysílání. Ale bacha, budete mít hlad a chuť na víno).

Držte mi zítra palce! 🍀

TTYL
Adel

Žádné komentáře:

Okomentovat