pátek 16. února 2018

I'm back

Hey there,
ne ještě jsem neumřela, i když posledních pár týdnů trénujeme tak intenzivně, že bych se ani nedivila. Ne opravdu žiju, ale žádné články nevycházeli, protože jsem na vás upřímně tak trochu zapomněla. Nebojím se to přiznat, ale stydím se za to.

Tenhle blog byl sice původně zamýšlen jako zdroj informací o sportovní střelbě pro laiky, abyste si mohli udělat lepší představu. Ovšem čím víc o tom uvažuju, tím je evidentnější, že já vlastně nejsem ten správný člověk, který byl si měl vzít něco takového na triko.
Ano, můžu vám tu popisovat jak probíhají naše tréninky, shrnout vám nějakým způsobem soustředění a tak podobně, ale nejsem si jistá, že to je ten druh informací, po kterých jdete. Je pravda že střílím již čtvrtým rokem (na podzim jsem začla svou 4. vzduchovkou sezónu), ale pořád si myslím, že toho vím dost málo na to, abych se o to s vámi mohla s čistým svědomím podělit.
Prostě mám ještě málo zkušeností a moje výsledky jsou dost mizerný na to, abych si tady mohla hrát na to, že vím něco o sportovní střelbě.

To ovšem neznamená, že s tímhle blogem seknu, jenom budu muset trochu přehodnit jeho obsah. Asi bych mohla začít vést rubriku, která bude sloužit trochu jako tréninkový deník (když už si nejsem schopná vést normálně na papíře, ačkoliv bych měla). Pokud se to nesetká s větším ohlasem, popřemýšlím o něčem jiném. Přece jenom bych chtěla zachovat to původní "téma" mého blogu :) Aspoň zatím.

TTYL
Adel

Žádné komentáře:

Okomentovat