neděle 25. února 2018

9

Hey there,
neděle se mimořádně vydařila.
Vstávala jsem v 9, takže pohodička, vyzvedla jsem si na střelnici věci (dneska jsem vyjímečně nemusela na hromadný sraz) a cca v půl dvanáctý jsem už byla v Liberci na střelnici.
Musím říct, že jsem byla nervózní. Zatim si ještě zvykám na šedesátku, takže mě to trochu rozhodilo, ale nakonec to dopadlo nad očekávání dobře.

Před závodem jsem se sice klepela jako vždycky, ale průběhu samotného závodu jsem měla poměrně neutrální pocity. Po závodě jsem měla kupodivu dobré pocity, což se často nestává. A to i s vědomím toho, že jsem udělala pár chyb. Dnes to byl výjmečný závod i v tom směru, že o všech špatných ranách jsem věděla. Občas se totiž stane, že bezprostředně po výstřelu máte pocit, že to byla dobrá rána, případně si myslíte, že víte kam to šlo. Ale pak je ta rána najednou někde jinde (místo vlevo dole, kde jste ji čekali, je najednou vpravo nahoře).
Nakonec jsem si přes všechny útrapy a špatné rány odvezla domů osobák.

I když jsem dneska makala, tak si stejně udělám dřepy a poklečím. Protože se to evidentně vyplácí.

A jaká byla vaše neděle?

TTYL
Adel

Žádné komentáře:

Okomentovat