sobota 17. února 2018

Tréninkový deník 2

Hey there,
dnešek nebyl co se týče mého tréninkového "úsilí"nijak zvlášť náročný nebo bohatý.
Abych neseděla pořád jenom doma, vytáhla jsem zvíře na procházku (psa pro upřesnění), nebyla sice nijak dlouhá, asi jenom 5 km, ale na vyvenčení to bohatě stačí.

Po návratu z procházky jsem se kupodivu nemusela moc přemlouvat a odřepovala si další várku. Následně jsem zase přibližně těch 15 minut klečela (ta zimní příprava na standarta si doufám bude hodit, jinak si ničim kolena jen tak pro nic za nic) no a nakonec jsem to završila saunou. Vypotit se po tom, co jsem venku "vymrzla" (dneska žádná velká kosa nebyla, ale přece jen jsme na procházce strávili něco málo přes hodinu) bylo to nejlepší co mohlo být.

No a protože jsem hodná kamarádka, vyrazíme ještě dneska večer s kamarádkou "pařit". Aspoň budu mít zítra důvod si přispat😂

TTYL
Adel

Žádné komentáře:

Okomentovat