úterý 6. března 2018

11

Hey there,
asi to bude znít jako výmluva, ale tenhle týden (myslím ten pracovní) se ke dřepům nedostanu. Uvidím jestli si něco odklečím, samozřejmě se o to pokusim, ale zatim to vypadá bledě.
Proč? Alespoň jedna z mých spolubydlících je neustále doma a včera se nám přistěhovala zpátky ta pátá. To put it in perspective, když jsme se sem nastěhovaly s kamarádkou v září, tahle holka už tu bydlela. Někdy v půlce listopadu (? možná, už si to přesně nepamatuju 😶) se odstěhovala ke svému příteli a upřímně ? Nám se všem ulevilo.
Měly jsme s ní pár nepříjemností, sice nic zásadního, ale i tak. Ulevilo se nám.

Nicméně, moje pointa je, že je nás tu už zase 5 a rozhodně se nechystám jim tu dělat divadlo svýma dřepama.
Ještě se pokusím vymyslet, jestli bych mohla třeba někam "docházet". Asi ne úplně do posilovny, ale těžko říct, jestli tu je nějaká tělocvična nebo něco takovýho. Spíš asi ne, takže posilovna? Uvidíme. Asi by mi nevadilo chodit "cvičit" do posilky mezi další lidi, ale přes co se nepřenesu je to placení. Já se tam jdu potit, dobrovolně trýznit a ještě za to mám platit? To není zrovna můj styl 😄

TTYL
Adel

Žádné komentáře:

Okomentovat